leaderboard2 denaihati Banner

21 Jun 2013

Rezeki DI Hari Jumaat

Assalamualaikum...

Salam jumaat semua...

Selesai sudah solat jumaat di Masjid Al Hasanah Bandar Baru Bangi.. ( Market Sagment Melayu Islam )

Time nielah ramai peniaga mendapat lebihan rezki.. Jika menjual sesuatu yang hit @ menjadi kegilaan masa kini.. Pasti penuh kedai tersebut..

Dalam kesibukan itu sempat aku merakam beberapa pic kedai-kedai yang menjual... Nie aku ambek selepas selesai solat jumaat..

Ada kedai yang dibiarkan begitu sahaja.. ( Allah melindungi jika Yakin .. ) Ada yang telah pun dipenuhi pengunjung.. Aku amek yang kurang orang berkunjung untuk memudahkan gambar di ambil..

Ada juga ambil kesempatan...

masih ramai begini.. Pemantaun la kan...

Nie kedai menarik minat aku..

Nampak dek anak-anak den.. Mau..
Nie la beberapa rakaman aku berjaya rakamkan.. Rezeki ada dimana-mana.. Usaha pasti ada jalannya..

Semoga kita semua dimurahkan rezeki & mencapai apa dihajati tanpa ALLAH menjauhkan kita dari nikmatNYA serta melupakan tanggungjawab pada yang ESA...

Tiada ulasan: