leaderboard2 denaihati Banner

13 Jun 2013

Pencarian Demi Pencarian Hartanah Yang Sesuai Untuk Tujuan Pelaburan

Assalamualaikum.

Pergh.. Lama betul tak menulis. Kini selepas hampir 2 tahun meninggalkan penulisan blog. Aku kembali. Huhuhu

Kali nie penceritaan berkenaan Hartanah minat baru yang terdorong dek bacaan & sharing dari kengkawan di FB.

Sungguh membuat aku terkesima. Apakah sudah terlewat untuk aku sertai pelaburan Hartanah?

Pendapat aku masih tiada erti lewat just want to joint or just see.

Aku pun mula menelaah beberapa buku.

Mencari ILMU yang disediakan PERCUMA. ( Al-Maklum nak p kelas x mampu lagi )

So antara bebuku yang sempat di baca

WTF? 23 Properties Before 30 Amat Melonjak mata n fikiran aku untuk sertai pelaburan hartanah nieh...


( Ini Buku Yang ditulis In Bahasa Aku beli gak )

Cukup dulu kot utk penulisan picisan aku nieh..

Tiada ulasan: