leaderboard2 denaihati Banner

13 Jun 2013

Mantra Pelaburan Hartanah. LOKASI.LOKASI.LOKASI

Mantra yang sering kita dengar oleh Pakar-pakar hartanah adalah...

LOKASI............... LOKASI........... LOKASI.....................

Pada hari Isnin yang lepas.. Aku mendapat peluang untuk berjumpa JUTAWAN MUDA Hartanah Malaysia MELAYU..

AHYAT ISHAK...

https://www.facebook.com/AhyatIshak
http://www.ahyat.com/en/

Apa yang aku dpt nieh aku kongsikan sedikit.. Yang aku pergi nieh pun Preview.. Tapi pada aku pengisian yang dikongsikan amat 'bernilai' utk aku yang maseh naubai giler babi...


Map Yang dapat FREE waktu talk Ahyat Ishak..

Tak sia-sia aku berkejaran pulang untuk ke talk 1 jam nieh.. Dpt FREE ILMU... Free MAP.. WOW!!

Apa pon.. Kosongkan Fikiran.. Nmpak jalan nieh.. :) 

Aku memula pun x paham.. Tapi sekarang adalah masa paling eksited utk pelaburan hartanah.. Itu antara kata-kata AHYAT ISHAK yang membuat aku mencari n ambik tindakan membeli 1st housing.. ( Abang Ensem pun antara org yang membuat aku memulakan langkah nieh.. )

Oklah erk.. Perkongsian tidak seberapa ini akan memberi manfaat buat semua yg ingin manfaat..

Tiada ulasan: