leaderboard2 denaihati Banner

20 Jun 2013

Review : Chop N Steak Seri Kembangan | Best Bro!!

Assalamualaikum....

Malam tadi wife ajak g makan kat luar... Teringin makan kat Western food kat Chop N Steak Seri Kembangan

Service yang boleh dikatakan pantas.. Harga berpatutan serta makanan yang lazat membuat kami sering juga menikmati makanan di sini...

Ini beberapa gambar yang berjaya aku rakam sewaktu wifeku menikmati makanan Grill Fish..

Memang menarik gila... Dengan ikan yang panas dipanggang.. Dijamukan sekali dengan sosnya..

Pergh.. Dapat gak aku 'mencilok' rasa kenikmatan Grill Fish wifeku...

Nie aku kongsikan beberapa pic yang aku dapat rakamkan..

Seronok Nafiis & Naufal keluar rumah...


Wifeku Juidayu menikmati Grill Fishnya.. Tersenyum-senyum

Naufal begitu berselera.. Happy selepas pekena Spageti.. Syukur semakin berselera anakku sorang nieh makan.

Dapat caption selepas 1/2 wife aku dah pekena Grill Fish..

Nafiis dah penat.. Semalam balek lewat.. Main kat tempat permainan..




Syukur.. Allah memberi kenikmatan lagi untuk merasai makanan yang begitu sedap...

So kalau korang yang berminat dengan western food.. Aku suggest korang pekena kat sini....

Aku pernah pekena Chop N Steak kat Kg Baru mak aku bawak ngan family.. Service sana agak sesak sikit mungkin sebab Kg Baru kot..

So, pada yang tida suka akan hingar bingar n masalah park kenderaan.. Aku cadangkan korang datang ke Chop N Steak Seri Kembangan nieh...

Map kat sana.. 






Tiada ulasan: