leaderboard2 denaihati Banner

18 Julai 2013

Kecewa.. Slow...?

Selepas pembatalan pembelian pertama setelah duit booking disertakan..

Aku sedikit slow.. Mungkin kerana ia pengalaman pertama cinta pertama ditolak..

Namun ia bukan pematah semangat.. Satu per satu Allah pertemukan jalan..

Sama ada untuk menembak atau tidak.. Ia memerlukan gerak kerja kajian sebelum menerjah..

Aku masih sgt baru dalam bidang hartanah.. Just banyak aku dah minta feedback.. Ada beberapa owner mcm tak berminat utk menjual...

Namun.. Ia bukan perkara membuat kita terus putus asa...

Aku akan terus mencari.. Nampak gaya dah ketemu...

1 Hartanah lelongan.. MV dalam 120k.. RP lelongan RM 34k.. Menarikkan??

Lokasi pun x la aku tak biasa.. Just kena p tgk hartanah..

Cuma di bulan puasa nieh.. Mcm2 pulak alasan aku nak p jengah rumah nieh...

Tiada ulasan: